20 de febr. 2009

FEEL THE COLOURS



Finding LE LIVRE NOIR DES COULEURS, made of BRAILLE, was a gift!
I got it in my favourite bookshop in Barcelona last year. And I got it in French ( I´m learning the language right now), and it was the only version available.

TO READ THIS BOOK YOU SHOULD USE MORE YOUR SENSES, LIKE MANY OTHER CHILDREN DO.

It is about a boy called Thomas. He can´t see the colours, but he can fell them.


"Thomas aime toutes les couleurs,
parce qu´il les entend,
les touche,
les savoure, les sent et les ressent."

I explained the book to my children at class when we were learning the SENSES TOPIC, and was worth making understand children that there exist other ways of reading.

With no doubt, this one is my favourite book found in 2008.

Thanks to Menena Cottin and Rosana Faría for this delight!







Trobar EL LLIBRE NEGRE DELS COLORS va ser un regal!

Aquest llibre no deixa indiferent. Jo el vaig interpretar a la meva manera.
És un meravellós llibre fet amb BRAILLE.
Jo només el vaig trobar en francès, però ara ja el teniu en qualsevol idioma.
Molt adient per explicar-lo als nens i nenes.

En Tomàs és un nen cec , no pot veure els colors, però se´ls imagina, i els sent.

Jo el vaig explicar als nens i nenes de 1r de primària, aprofitant que treballàvem el tema dels sentits.
En parlar del sentit de la vista, vam haver d´aturar-nos... doncs els nens i nenes de la classe es van encuriosir per les persones que tenen ceguera. Volien saber com s´ho feien per llegir. Vam parlar del tema.
El temps va passar i vaig trobar aquest llibre, quina delícia. Em va semblar molt interessant apropar-lo i donar-lo a conèixer a tot al grup-classe. Vam acabar d´entendre més coses.

Gràcies a la Menena Cottin i a la Rosana Faría per aquesta gran història!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada