10 de maig 2010

El dubte



El dubte
Pia Valentinis
Libros del Zorro Rojo, 2010

( edició en català i castellà )

Podré?
Sóc tan maco com diuen?
Què em poso avui?
Quin camí hauré de triar?

A cadascuna de les pàgines ens trobem amb una pregunta...
preguntes i més preguntes...que els hi sorgeixen
a cadscun dels animals d´aquesta faula...

El dubte forma part de la vida dels infants, i és important
que sorgeixin interrogants al llarg del seu camí...
El dubte té, sens dubte, un gran valor. A vegades el compartim, i d´altres ens el quedem endins.

Pia Valentinis, l´autora d´aquest bellesa de llibre, ha creat una atmosfera de plena complicitat
i sensibilitat amb el lector ( petit o gran ).

8 comentaris:

  1. Oh my....

    I'm in love with this book..!!!

    ResponElimina
  2. it looks wonderful...if only i could understand what is written :-)

    ResponElimina
  3. M'agrada més el color gris o el taronja?
    mmm... crec q el taronja! Però és taronja o és groc fort?
    mmm...taronja, oi?
    M'agrada el llibre o no m'agrada?
    mmm...m'encanta! gràcies per fer-nos saber d'ell.

    ResponElimina
  4. Molt maco!!!, és molt important que els nens donin als dubtes la importància que tenen, ni més ni menys. Quan un dubta se sent molt insegur i pot sentir angoixa, per això és magnífic fer-los veure que encara que es dubti són ells sols els que han de prendre una decisió SENSE POR, perquè així són més forts!
    :-))))

    ResponElimina
  5. la vida és un gran interrogant..aquest llibre sembla fet per dubtadores professionals, com jo!
    ;-)

    ResponElimina
  6. Qué hermosos dibujos. Son preciosos y llenos de delicadeza. Me encantaron. Saludos grandes

    ResponElimina