11 d’oct. 2010

Piu-Piu



Piu-Piu
és una revista destinada a infants d´1 a 3 anys.

La Montse Ginesta porta la direcció de la revista, tot i que els continguts estan elaborats pel programa Nascuts per llegir.

En aquests moments ja podeu trobar el número 2 a les llibreries, dedicat a la tardor, on s´han dissenyat diferents activitats per compartir-les i explicar-les als més menuts.
Hi trobareu:
un conte breu, per ser explicat en qualsevol moment,
una dita,
una cançó,
un joc de discriminació visual,
una imatge per mirar-la i llegir-la en veu alta,
i un còmic a la contraportada.
I tot amb un dossier explicatiu i orientatiu per a les famílies, així com una petita recomanació d´algun llibre en relació a la tardor...

Sens dubte, una bona revista per què els més petits s´acostin a la lectura, afavorint sempre una adequada interacció afectiva adult-infant.

*La il·lustració de la coberta és de Dani Jiménez, però veureu que a dins de l´exemplar hi ha altres il·lustradors que hi han participat!

2 comentaris:

  1. Jo li la vaig regalar a la meua neboda. Li van regalar tres llibres amb cd de música i està molt bé respecte als continguts. Bé que la disfruta!

    ResponElimina
  2. Ja sen's ha passat l'edat...i, és llàstima, ja que jo sempre gaudia moltíssim de les publicacions infantils que a casa compravem per les meves petites lectores.
    De tota manera, m'agradarà fer-hi un cop d'ull.
    La portada, ja em sembla deliciosa.

    ResponElimina