7 de maig 2011

ABCDessiné



ABCDESSINÉ
Éditions l´édune, 2009

Per una banda,
varis autors han recreat i recollit les lletres de l´abecedari
en un petit format
on cadascú ha deixat la seva petjada...

Tot un abecedari gràfic i mooolt afectiu.




D´altra banda,
cada lletra protagonista té el seu moment
de glòria.
Lletres per ser decsobertes en mil situacions,
lletres amagades, gens fàcil, i tant se val que hi siguin en francès...
això no és excusa.
Lletres manipulades amb ben diversos materials i tècniques plàstiques.
Un joc visual i textual divertit, simpàtic, misteriós, irònic. Sorprenent.



La meva selecció és breu..., encara que us en mostro les lletres següents...

la "a" és fruit de l´ Olivier Latyk



la "n" de marc boutavant


la "h" i "i" de la Nathalie Choux



La resta de lletres no tenen desperdici... Aquesta és l´originalitat de l´abecedari!

1 comentari:

  1. lletres q ens parlen, que ens miren, il.lustracions com a lletres o lletres com a il.lustracions? i lletres i lletres...jo tinc una G que es gronxa i es tronxa, jo tinc una una L que sempre mandreja i tinc una O...que sempre es sorpren! I lletres i lletres jo tinc, tinc, tinc.

    ResponElimina