3 d’abr. 2012

Un racó a La Central del Raval...


És innegable que un cop hi entro a la llibreria La Central del Raval, de Barcelona ,
el racó que em sedueix més és el del llibre infantil i juvenil, inaugurat l´ any 2010,
i on fins ara, els llibres, semblen dirigir-se no només al lector infantil, sinó a aquell l´ adult inquiet que, probablement, senti la necessitat d´ apropar noves lectures, noves maneres de llegir
a un públic ( nens i nenes ) ben variat.


El cert és que es converteix en quelcom agradable poder perdre´m en aquest espai, poder compartir impressions i també emocions amb una de les responsables de la secció, la Meritxell Ral, que amb la seva sensibilitat i originalitat, procura crear tot un espai amb personalitat:
un món ple de vida i sopreses... per compartir.


La Central del Raval
C/ Elisabets 6 o carrer Ramelleres 7.
08001 Barcelona
 web: La Central



Us convido a entrar-hi i a descobrir més en l´ article que vaig escriure per a Mammaproof.

3 comentaris:

  1. Fantàstic Stel·la! No coneixía aquest lloc. Em sembla que ja sé que faré aquests dies de vacances. Gràcies :)

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Si em perdo i no em trobeu busqueu-me en un lloc com aquest!
    Bona Pasqua!

    ResponElimina